AKRYLNAGLAR

Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

JAPANSK MANICURE !!!

Av Jula - 7 juni 2012 08:35

 
 
GODMORGON SVERIGE !!!
Friade Ni igår ? Jag med...Det var fin Nationaldag!!!
Jag vill presentera ER en artikel som intresserade mig väldigt mycket.Den handlar om japanska manicure.Jag tror att det måste blir fantastiskt behandling båda för kvinnor och män.Kanske Ni vet vår man ska göra  i Sverige ???
Hoppas att Ni är nyfiken på den artikel?
Trevligt läsning!!!
 
Manikyr på japanska - vad den japanska manikyr?

För att inte nämna alla dess fördelar för att förbättra hälsan hos våra naglar:


- Accelererar blodcirkulationen, så att aktivt stimuleras tillväxten av spikar


- Används vid behandling av naturliga ingredienser såsom bipollen, kiseldioxid och vitamin A, E och B5, vilket i hög grad underlättar regenerering av de mest skadade naglar


- Är idealisk för personer med sköra naglar, med en tendens att dela upp


- Är relativt billig - tyvärr, i Sverige är det inte så populär som i andra länder som långsamt förändras


Såsom används i denna procedur?


Tillbehör som skall användas för att utföra japanska kosmetolog manikyr är helt annorlunda än med traditionell kirurgi. De innefattar:


Grön pasta P. Shine
Rosa pulver P.Shine
Verktyg att tillämpa pasta och pulver, och skinn hänskjuter från plattan
Tre typer av polermaskiner tillverkad av rådjur hud:
Rosa (Pulver)
Grön (för att klistra in)
Ordinarie att forma dina naglar


Förfarandet i sig är relativt enkel (även om en sådan stor mängd av tillbehör). Den består av en platta gnuggas en pasta först och sedan pulver (för att förhindra att tvätta bort de näringsämnen och vitaminer, spårämnen som ingår i pastan). Polering är att påskynda genomträngning av näringsämnen i nagellack. Den innehåller ingredienser som kan hålla kvar vatten i plattan, så att du återhämtar sig snabbare vid kontakt med de vitaminer som finns i den. Försiktigt, wtarta med polering pasta, inte längre kvar i nageln, pulver, i sin tur är utformad som en naturlig barriär mot skadliga miljöfaktorer som föroreningar eller kontakt med rengöringsmedel. Förfarandet ger en vacker glans, lyster pearly naglar, som kan finnas kvar på dem för upp till två veckor. Eftersom effekten inte är så slående, är japanska manikyr rekommenderas för kvinnor och män också.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jula - 8 januari 2014 16:44

    SÅ DÄR GJORDE JAG LIZABETHS NAGLAR. HON VALDE LILA OCH ROSA. ...

Av Jula - 3 januari 2014 23:30

               

Av Jula - 2 januari 2014 16:57

    EN LITEN UPDATE FRÅN FÖRRA VECKAN !         ...

Av Jula - 29 december 2013 07:52

HEJ MINA GOA VÄNNER HEJ MINA GOA VÄNNER JULEN ÄR ÄNTLIGEN ÖVER ! DECEMBER ÄR EN RIKTIGT BRA MÅNAD ,DET HÄNDER EN MASSA ROLIGA SAKER HELA TIDEN !  JAG VILL ATT NI TITTA PÅ BILDER SOM JAG HAR GJORT PÅ EN UNDERBART TJEJ INNAN JUL. HON ÖNSKADE SI...

Av Jula - 16 december 2013 13:21

  HEJ JAG SKULLE VILJA VISA ER BILDER  PÅ NAGLAR SOM MAN KAN FIXA SJÄLV INNAN KOMMER NYÅR. NI SKA MÅLA NAGLAR DEN FÄRG SOM NI GILLAR MEST  OCH SENARE ( INNAN NAGELLACK TORKAR ) NI SKA KLISTRA VAD NI VILL TEX.STENAR, PALJETTER ELLER  GLITTER PÅ...

Presentation

Fråga mig

28 besvarade frågor

nailsjula74

följ:

nailsjula74

nailsjula74

Instagram

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggerfy.se

Kategorier

Arkiv

HITTABLOGGEN.SE

BLOGGPORTALEN.SE

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards